Khamis, 12 Julai 2012

sebiru langit dihiasi awan nan indah


Nak tahu apa yang saya paling suka dalam hidup ni? 
Saya sangat-sangat-sangat suka melihat langit…
apabila siang membiru beserta awan..apabila malam dihiasi bulan dan bintang berkerpilan…
saya pernah mengimpikan tidur di dataran yang luas..merenung langit malam sampai tertidur , 
tenang sangat…setiap kali saya ke kuliah saya pasti akan curi-curi pandang ke langit..
pasti terasa sebak didada…ya ALLAH indahnya alam ciptaanMU..
terima kasih kerana telah memilihku menjalani hari dibumiMU…
Terasa seperti langit  ciptaaNYA dekat sangat….
menambah rinduku padaMU penciptaku…
Impianku….menjelajah bumi ALLAH…
melihat bumi dari atas..ya ALLAH teringinnya..
tak pernah lagi diberi kesempatan menaiki kapal terbang… 
insyaALLAH suatu hari nanti..terutama ketika melawat rumah ALLAH.



Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye