Rabu, 11 Julai 2012

warna- warni sebuah persahabatan

Esok paper terakhir BIOCHEMISTRY..LEPAS ni SEMESTER 4!!! 
yeeee....semangat3....saya sayang sahabat-sahabat saya..
Nuramalia dan siti aishah....terima kasih kerana sentiasa disisi sewaktu suka dan duka...
terima kasih sebab sentiasa memahami...
terutama nuramalia yang menemani saya menangis giler3 semalam..ALHAMDULILLAH da oke..hihihi..sayang awak..
kalaulah awak tau betapa saya hargai kehadiran kamu semua...
nikmat dari ALLAH yang terindah..
sahabat sejati
sahabat..amanah dari ALLAH yang perlu dijaga sebaik mungkin..
meskipun pelbagai onak duri ditempuh..suka duka...
terasa hati....sehati sejiwa...
itu semua warna-warni sebuah persahabatan yang sedia terjalin...
maafkan sahabatmu yang tah ape-ape ni..
sikit-sikit nak terasa haha...
ikhlas dari hati
 :))


Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama

Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa

Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama

Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku

Kupasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye