Selasa, 14 Februari 2012

menyesal ke ?



saya rasa ada hikmahnya ALLAH tempatkan saya di uitm 
then study in biomolecular science...
 sebelum ni kan saya beria benar nak fisioterapi kan...
memang da takdir saya... 
walaupun tak dapat capai apa yang saya hajati, 
tak bermakna saya mengaku kalah and putus asa ... 
usaha..usaha... usha..doa..tawakal... 
saya yakin..even tak dapat ape yang saye impikan 
ALLAH tetap gantikan dengan yang lebih baik...
jadi saya kena bersyukur dengan apa yang sedia ada... 
kerana itu merupakan tarbiah bagi diri saya..

untuk menjadi hambaNYA yang hebat di dunia dan akhirat....
inna maal usri yusra.


lagipun bukan selamanya saya hidup di dunia ni.... 
kan akhirat kesenangan abadi...
walau ape pun...dunia merupakan jambatan ke akhirat... 
kadang-kadang kita perlu melupakan sesuatu yang penting dalam hidup kita untuk move on kepada yang lebih baik...
"hati" rasa nak letak dalam peti ais  buat seketika*
terasa sebak seketika

 hai..seronok luahkan rasa hati melalui blog...bukan tak nak berkongsi dengan mama....tapi tak sanggup biarkan mama merasai kesedihan itu...(kan ALLAH ade!!!) adehh siyesly baru terfikir je ni..

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye