Jumaat, 28 Oktober 2011

mama abah dan bunga

Alhamdulillah walaupun banyak dugaan yang dilalui mama dan abah sebelum tiba di uitm untuk menghadiri sesi konvokesyen saya...akhirnye mereka sampai juga...Alhamdulillah saya diberikan sejambak bunga..juga sempat bergambar kenang-kenangan bersama mereka di studio fotografi..Namun ada sesuatu yang menyedihkan saya, adik kesayangan saya, Nur Aleeya Humaira enggan melepaskan saya..mengamuk suruh saya naik kereta, mengikutinya balik kampung..Kata mama Aleeya tak berhenti-henti menangis suruh pusing balik agak lama hingga  ke karak..Dasyat juga tu...tapi takpe..6 november ni saya akan pulang beraya haji kerana saya bercuti selama seminggu..hope dapat mengubati kerinduan 
Aleeya Humaira..

bunga yang diberi masih segar di atas meja saya...Rasa sayang dan hargai sangat3....tak mahu melihat ia layu..Namun sudah lumrah..tidaka ada yang kekal di dunia ini...semua adalah milk PENCIPTA kita..Saya juga kembali bersemangat untuk meneruskan study..kerana insyaALLAH saya ingin mengejar..graduan KELAS PERTAMA....i noe i can do it!!

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye