Rabu, 26 Oktober 2011

esok konvokesyen uitm


PENAT..penat..penat.... yang tidak tergambar dengan kata-kata..dari pagi hingga petang tak berhenti berjalan kesana-kesini.. alhamdulillah tadi berkesempatan bersua muka dengan sahabat sekelas dari diploma sains uitm jengka di plaza alam sentral shah alam...kami pulang agak lewat hingga 8 malam kemudian terus bergegas menyertai program tayangan "laskar pelangi anjuran kelab GPMS UiTM shah alam..tak terkejar saya dibuatnya kerana saya sepatutnya bertugas menjaga koperasi kolej tepat pukul 8 malam...nasib baik saya dikecualikan atas sebab-sebab tertentu..Tamat sahaja program, saya dikehendaki hadir meeting biro tugas-tugas khas kelab usahawan...Malangnya saya tidak dapat hadir juga kerana masa tidak menyebelahi saya....sungguh penat berkejar kesana kemari....walaupun penat..saya rasa amat bahagia...Sebab matlamat saya adalah untuk aktif dalam aktiviti berpersatuan..namun saya harus sentiasa ingat agar dapat menyeimbangkan antara  akademik dan persatuan...

Alhamdulillah akhirnya abah dan mama nak datang konvokasyen saya pada esok hari...akhirnya saya rasa bersemangat...berpakaian serba ungu...kena dengan tema UiTM dihatiku hehe..insyaALLAH...semoga segalanya berjalan dengan lancar ^___^

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye