Isnin, 11 Julai 2011

maafkan saya

hurm....ALLAHumma inni au'zubika minal hammi wa hazan YA ALLAH aku berlindung daripadaMU dari keresahan dan jua kesedihan.....ya ALLAH berikanlah kepadaku ketenangan...


mintak maaf..saya bukan tak suka or membenci kamu..cuma saya tak mampu nak dengar suara kamu lagi..
"kan saya da cakap jangan ganggu saya lagi" 
mungkin ayat ini mengundang sakit hati kamu
kamu tau tak keresahan itu kembali bertandang di saat kali pertama terdengar suara kamu ...saya faham bagimu ada yg terbaik..maka apa salah saya menjauhkan diri dari kamu?
"
suara yang "menggetarkan jiwa' saya....mungkin bagi kamu ini perkara biasa, tapi tidak bagi saya..Saya ambil masa yang sangat lama untuk mencari ketenangan itu...


sebab itu..bukan senang...."ada sesuatu yg perlu dilupuskan dari ingatan"
entah kamu akan baca ke tidak posting terbaru saya ni...saya tawakal jela...ALLAH jua tahu apa yang terbaik...
time kasih kerana akhirnyew sy tahu pekembangan kamu..itu da cukup buat saya..jazakALLAHu khairun jaza'
jaga dirimu..hiasi peribadimu....semoga ALLAH sentiasa merahmatimu sahabatku..
jangan lupa doakan yang terbaik buat saya...

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye