Isnin, 11 Julai 2011

akak yang best

hari ni ade sorang akak tu datang untuk inteview...
"akak kedai ni susah nak carik..akak ikut je cakap saye..nek 1 kali je eskalator...then straight ..belok kiri...nampak kedai spek mata terus ..kedai saya jual baju kebaya.."
akak ni memang nak kena penat je semangat kasi tau jalan..rupenyew duk depan kedai je .. :saje nak kenekan ke ape T__T"


memang best sangat die..umur baru 21 da ade baby berusia 4 bulan..comey gler anak die.. panggil akak la senang coz da kawin kire senior la kan3..hehe.."perasan muda"
...akak ni memang tak benti cakap , itu memang kelebihan die ALLAH bagi..ok yang paling best akak ni cter pengalaman die mase nak melahirkan baby sulung secara operation..rupenyew masa dioperate kita dalam keadaan sedar siap boleh angkat3 tangan lagi..juz perut je tak terasa doktor dok hiris and belah...seram kan dengar..tyme ni saya siap tutup muka dengan bantal..tak sanggup dengar... ade siap patient sebelum die jerit kat doktor "doktor saya rasa pisau hiris perut saya" disebabkan bius tak nak  berapa kuat..terus doktor bius kasi pengsan..ish3...sakitnyew..ALLAH je tau..


lepas selamat melahirkan akak ni ditimpa ujian anaknye tak sihat..dilahirkan kulit bersisik..Alhamdulillah sekarang semakin pulih..ditakdirkan selepas mengelupas kulit yang keluar sangat cantik dan cerah "inna maal usri yusra' berkat ketabahanmu wahai seorang ibu..


bukan senang nak jaga seorang baby...saya sendiri penah merasai pengalaman "jaga" adik bongsu yang tercinta Nur Aleeya Humaira., semasa mama dalam pantang..kesian mama tak dapat tidur lena..baru nak tidur da menangis..last3 saya letak atas bantai hindik3 selawat3 sampai tertidur...


pssst... kalau baby lelaki saya berkenan sangat nama  Muhammad Adam Nasrullah~

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye