Jumaat, 27 Ogos 2010

Padamu ku bersujud - afgan




smlm ade sahabat upl0ad video dr zackzukhairi blogsp0t....
tajuk nyew "baik-baik ea awk" ..
fes tyme dgr ...trus search kt y0utube
siyes best sgt lagu ni...... :))


Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa kulihat
Selain hanya nama-MU ya Allah

Esok ataukah nanti?
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau berikanku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-MU yang selalu bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan-MU
Saat Kau limpahkan karuniaku
Dalam sunyi aku bersujud

Esok ataukah nanti?
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau berikanku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-MU yang selalu bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan-MU
Saat Kau limpahkan karuniaku
Dalam sunyi aku bersujud

Kau tempatku meminta
Kau berikanku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-MU yang selalu bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan-MU
Saat Kau limpahkan karuniaku
Dalam sunyi aku bersujud
Pada-MU.

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye