Ahad, 7 Februari 2010

SBPISB



Assalamulaikum…w.b.t

Teringat lagi kenangan zaman3 sk0lah dulu3….teringin nk kembali kepada zaman kanak-kanak..hehehe..
Dimana kite dalam keadaan sentiase ceria… tak tau erti susah, penat , lelah, dugaan, yang kita tau hanyalah berseronok..hehehe..rindu sangat3 zaman tu….
Bermula dari tadika, kita diajar mengenal kira-mengira, abjad bergaul dgn kwn3…msk sk0la rendah kita berjumpa dgn teman3 baru..macam3 ragam kita pd ketika itu .. ad yg kuat merajuk, kuat nangis, tak kurang juga kecik3 ag da pandai membuli ish3…. ( trgt ag, tyme kecik3 dlu sll jd mangse buli) heheh… hari3 kne blanje kwn..haha…
Masuk sk0la menengah (smk taman tasik) byk pengalaman manis yg kini tggl kenangan, igt ag besfwen tyme 2, azwa, nabila, sherin, farhan….huhu..sume da l0st c0ntac kecuali sherin n nabilah, tau tak betape rindu aku kt k0runk…k0runk yg menceriakan hari3 aq dlu…

Then berpeluang msk sbpi sabak bernam,,, tyme 2 ad dugaan yg melanda…aq kurang berkawan…kalau la aku b0leh putarkan kembali masa, aku nak mintak maaf ngan k0runk, kalau3 terasa and rase aku ni s0mb0ng,,, siyes aku nyesal….biarlah aku je tahu sebabnyew..hehe….yang penting aku da kembali menjadi diri aku..alhamdulilah ya ALLAH atas segala-galanya.... ^__^

Skunk ni..aku da kat uitm..hehe…makin meningkat dewasa makin banyak gler dugaan yg perlu aku tempuh, tp aku tau sume tu ade hikmah, and ajar aku, erti sebuah kehidupan, kalau tak duji, bukan kehidupan namenyew, aku bersyukur sgt3 ya ALLAH, ENGKAU kurniakan aku keluarga… ya ALLAH kekalkanlah kemesraan diantara kami, kerana ENGKAUlah ARHAMAN-RAHIMIN…


(SMK TAMAN TASIK)

Tiada ulasan:

love me? tinggalkan jejak pas follow tau..so tat cik starzz ley follow korunk balik ye